Consumabilele hoteliere consumate pana la ambalaje, indicele calitatii cosmeticelor hoteliere

Exista multe lucruri care au conotatie ofensatoare pentru gazde. De pilda nu este un indicator bun sa ramana mancarea neatinsa in farfurie, cafeaua nebauta si sapunul pus la dispozitie in baie, neatins. Cand gazduim pe cineva mai multe zile si gelul de dus este intact, desi oamenii nu pot sta fara sa isi faca baie, inseamna ca alegerea a fost defectuoasa. La fel ar trebui sa gandim in cazul tuturor consumabilelor: betisoare de urechi, hartie igienica, gel de dus si sampon.

Acest lucru nu se va intampla niciodata cu consumabile hoteliere puse la dispozitie de catre magazinul Grafinetcosmetics.ro. Cineva din grupul nostru este foarte pretentios la acest capitol si isi ia o rezerva de gel de dus si sampon, iar daca nu-i plac cosmeticele hoteliere de la baie nu se atinge de ele.

Tocmai ne-am intors din concediu si am avut doua experiente diferite.

Prima gazda, o pensiune de trei margarete avea la baie sapun si sampon turcesc din trandafiri. Nu m-a impresionat in niciun fel, iar pe pretentioasa din grup a dezamagit-o total. In afara faptului ca nu te puteai spala cu un pachetel, mai era si greu de desfacut, nici miros placut nu avea si nici nu simteam pielea curata dupa utilizare. Ne-am dat seama ce trist este cand managerii se abat de la calitate de dragul pretului si al castigurilor si cum isi atrag ei prin acesta strategie nemultumirea clientilor si falimentul. Nici restaurant nu aveau si oaspetii erau obligati sa vina cu mancarea in sacosa.

La Hotelul X de trei stele, din Maramures, care ar fi putut obtine oricand patru stele, recipientele erau pline cu sampon si sapun comandate de la cel mai bun distribuitor din tara, Grafinetcosmetics.ro. Am recunoscut sapunul cu minerale de la Marea Moarta si mandarine rosii si lamai, atat dupa miros, cat si dupa efect.
Nimeni nu a mai cautat gel de dus la magazinele din Borsa fiindca aici consumabilele erau de calitate premium. Betisoarele de urechi si buretii pentru incaltaminte erau de cea mai buna calitate. Se intelege ca am consumat consumabilele si ca nu am avut grija sa venim cu cele cumparate de noi din oras, fiindca era greu de gasit ceva la fel de bun in comert.

Tot aici am vazut alte lucruri care m-au fascinate prin finetea lor si m-au facut sa pretuiesc gazdele:

-existenta unui formular in fiecare camera a hotelului prin care clientul putea sa evalueze fiecare department in parte si sa faca propuneri sau sa critice.

-avertismente prin care oaspetii erau avertizati sa nu faca risipa de detergent ca prin demersul lor sa nu deterioreze panza freatica.

Acum ne-am intors acasa si ne-am reluat activitatile cotidiene, dar beneficiile acelor consumabile asupra organismului ne-au determinat sa ne interesam in ce masura le-am putea comanda si noi de pe site-ul oficial al vanzatorului.

Unii nu le dau atentia cuvenita, dar consumabilele hoteliere fac diferanta intre o unitate care isi respecta oaspetii si una interesata exclusiv de castiguri investind cat mai putin. Vom reveni la hotelul din Borsa avand incredere in cosmeticele lor si ne vom duce cu consumabilele in bagaje, unde va fi cazul!