aug. 14

Un ajutor la inceput de drum

Un ajutor la inceput de drum

Orice afacere aflata la inceput de drum are nevoie de un sprijin real. Este vorba de gasirea unor colaboratori, fie ca e vorba de prestari servicii, furnizori sau potentiali clienti ai firmei respective. Este destul de greu sa ii gasesti atunci cand nu stii de unde sa incepi. Multi pot spune ca se vor ghida dupa o cautare pe Google, insa nu putem avea siguranta ca acele date sunt reale sau de actualitate, afara de faptul ca sunt anumite informatii pe care nu le putem gasi pe o pagina publica. Mai mult, daca esti dintr-un oras mare precum Bucurestiul, cautarea partenerilor de afaceri este cu atat mai anevoioasa. Daca intr-un oras mic, lumea mai vorbeste si poate mai cunosti, din auzite, pe unul sau pe altul, cand vine vorba despre Capitala informatiile sunt mai dificil de obtinut.

Si totusi puteti sa rezolvati aceasta problema si sa aveti un start reusit in afacere. Accesand site-ul marketingdirect.biz veti putea afla cum aveti sansa de a intra in posesia unor informatii reale, documentate, actualizate pentru companiile si institutiile bucurestene. Acest site pune la dispozitia celor interesati o lista firme completa, cu un numar ce depaseste 600.000 de companii. Puteti comanda, in functie de interesul pe care il aveti, orice lista firme Bucuresti din domeniul agricol, alimentar, transporturilor, IT, Horeca, constructii, institutii publice si multe altele. Aceasta va va fi oferita in format Excel, usor de folosit.

Datele prezente pentru fiecare firma in parte va vor aduce la cunostinta informatii despre numele complet al firmei respective, locatie, CUI, Numar de Inregistrare in Registrul Comertului, sedii secundare ale firmei, reprezentant legal, persoana de contact, adresa de mail, fax si numere de telefon precum si informatii de ordin financiar precum capital social, cifra de afaceri, profit si asa mai departe. A avea o astfel de lista este o modalitate de a sti cu exactitate cu cine puteti colabora, ce firme sunt adecvate pentru a va fi potentiali clienti sau furnizori sau cine mai este nou pe piata.