Feb 7

Ambalarea inteligenta a produselor a devenit o problema pentru reciclare

Ambalarea inteligenta a produselor a devenit o problema pentru reciclare

Toata lumea isi doreste sa aiba parte de cat mai multe lucruri inteligente pentru a le usura activitatile zilnice si de ce nu, pentru a le face viata mult mai usoara. In acest sens tehnologia a avansat atat de mult incat mai nou sunt state de unde iti faci cumparaturile cu ajutorul unei simple aplicatii.

Dar ceea ce mi se pare cu adevarat important este faptul ca unele produse au in ambalajul lor introduse un cip si poti verifica prin intermediul telefonului inteligent, daca aceste produse sunt originale. Mai mult aceasta tehnologie de a ambala produsele a fost realizata cu scopul de a stopa si de a interzice produsele contrafacute.

Pe de alta parte nu stiu daca v-ati dat seama, dar si la noi exista o aplicatie prin care poti sa adaugi pe lista cumparaturilor orice produs doresti, chiar daca esti acasa sau in alta parte, astfel incat cel ce face cumparaturile sa vada in timp real ce tip de cumparaturi si ce produse trebuie sa achizitioneze. Si cred ca deja v-ati dat seama despre ce aplicatie este vorba mai ales daca va faceti cumparaturile dintr-un anumit supermarket.

Deja se vorbeste despre o noua tehnologie a ambalajelor produselor, si nu intocmai despre cipurile acestora, ci prin o tehnologie mult mai noua, dar care in prezent este in curs de cercetare, iar costul acestei tehnologii este destul de mare. Si cu toate acestea trebuie sa recunoastem ca ambalajele cu o tehnologie dezvoltata ne prind foarte bine, insa o mare parte dintre aceste ambalaje nu se pot recicla, iar asta ar deveni o adevarata problema pentru reciclare.

Oricum in acest prezent avem o mare problema din acest punct de vedere intrucat oamenii nu sunt obisnuiti sa recicleze gunoiul, resturile, intr-un cuvant ambalajele. Sunt curioasa cam cate persoane inteleg acest concept si cati dintre voi incearca sa realizeze ceva in acest scop?

Lasa un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.