Marketing-ul si IoT – tot ce trebuie sa stii

Posted by

Avand in vedere ca in ultima perioada lucrurile au evoluat destul de mult, tehnologia a evoluat atat de mult, noi am fost nevoiti sa ne adaptam la vremurile noi, la tehnologia noua. Spre exemplu daca esti in taxi spre casa si cauti pe telefonul tau un magazin de unde vrei sa-ti achizitionezi un produs alimentar, pana te vei intoarce de la magazin cu produsul respectiv vei primi pe telefon o notificare, din care sa rezulte o gama variata de retete pentru produsul achizitionat. Toate aceste lucruri s-au dezvoltat intr-un ritm ametitor, iar acest lucru nu face altceva decat sa ne ajute pe noi in activitatile noastre casnice si nu numai.

Ce este IoT si de ce reprezinta o parte importanta?

Pentru IoT se pot da o gama variata de definitii si raspunsuri, dar cea mai importanta formulare ar fi aceea ca, IoT reprezinta conectarea dispozitivelor la internet si oameni, dar si viceversa. Cam aceasta este ideea de baza pentru IoT. Iar aici, in formularea acestei definitii vorbim despre acele dispozitive pe care le folosim zi de zi si care ne pot furniza un schimb de informatii permanent.

Pe scurt putem aduce in discutie acele produse electrocasnice inteligente, dar si altele ce se pot conecta la telefon, iar tu vei putea prin intermediul telefonului sa dai anumite comenzi catre aceste produse, fara sa fie nevoie fizic sa ajungi pana la ele. Si sa nu va mire daca intr-o zi o sa va trezisti ca voi nu mai trebuie sa dati nici o comanda, caci lucrurile din jurul tau s-au obisnuit cu tine si-ti ofera tot inainte ca tu sa le ceri. Cred ca acest lucru se va intampla in scurt timp, caci tehnologia nu prea pare a da semne de a stagna din evolutie.

Ce impact a avut Iot-ul asupra marketing-ului?

Inca de la inceputul internetului piata in ceea ce priveste marketing-ul a suferit modificari drastice. In primul rand, ca acum in prezent social media a avut un cuvant de spus lasandu-si astfel amprenta pe tot ceea ce inseamna marketing. De astfel nu putem spune ca toate acele persoane care au stiut inca la inceput de asta nu am profitat din plin de acest mediu oportun pentru a-si creste veniturile. Nu cred ca mai trebuie spus despre dezvoltarea acestei piete de marketing online avand in vedere ca este intr-o continua dezvoltarea.